مصاحبه آرشیو خبر ها
دیبالا فوق العاده است ولی مثل پوگبا باید پیشرفت کند

دیبالا فوق العاده است ولی مثل پوگبا باید پیشرفت کند

یوونتوس توانست در بازی قابل قبول و در غیاب برخی از مهره های خود در خانه با نتیجه 0-2 آتالانتا را شکست دهد تا کمی از فشارهای موجود بر روی بازیکنان و کادر فنی کم شود .
ماسیمیلیانو آلگری پس از این بازی و پیروزی دلچسب خانگی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .


" پیروزی مهمی را بدست آوردیم و فکر می کنم بازی برتر و هوشمندانه ای انجام دادیم. همانطور که پیش بینی کرده بودیم این بازی برای ما آسان نبود زیرا هر تیمی مقابل یووه برای موفقیت تلاش می کند "

" ما در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و رفته رفته بهتر شدیم. گلی که دیبالا زد کار ما را آسان کرد و نمی توان این را نادیده گرفت . او در این بازی نمایش عالی داشت و بسیار خوب بازی کرد "

" بازی ما در نیمه اول با گل دیبالا شکل بهتری به خود گرفت ، گاهی تفاوت در همین گل است که ما در این نیمه زدیم. ما همیشه با شایستگی بای کردیم اما این جز معدود دفعه هایی بود که خوب هم به گل رسیدیم "

موقعیت های بیشتری هم داشتید ..

" بله و باید استفاده می کردیم. البته من از طرز بازی کردن تیمم راضی هستم ولی باز هم می توانیم در بازی مان و نتیجه آخر پیشرفت کنیم "

نمایش پوگبا ؟

" نباید فقط صحنه پنالتی را ببینید ، او بازی خوبی انجام داد که می توانست گل هم بثمر برساند . او بازیکن خوبی است و راه طولانی در پیش دارد "

" پنالتی را دیبالا گرفت و مارکیزیو و پوگبا آماده زدن ضربه پنالتی بودند . پوگبا در حال بهتر شدن است و می تواند بهتر از این هم بشود "

دیبالا ؟

" او جوان با استعدادی است . همانطور که می دانستم بازی خوبی برای ما خواهد کرد اما باید اجازه داد که پیشرفت کند . او نیاز به بهتر شدن داشت و دارد و نمی توان از او انتظار بازی بی نقص داشت "

" او را با موراتای سال پیش مقایسه کردم و خواستم که فرصت پیدا کردن خودش و پیشرفت را داشته باشد. من می دانم که او با استعداد و خوب ست اما باید همه جوانب را در نظر گرفت "

اظهار نظرها در مورد بازی نکردنش ..

" بله ، ولی من به آنچه که انجام می دهم اطمینان و اعتقاد دارم. می توانید بازیکنان جوانی که از کالیاری رشد داده ام را ببینید . گاهی لازم است که جوانان مدیریت شوند و برای آن زمان هزینه می کنیم "

" دیبالا ، پوگبا و سایر جوانان یووه می تواند پیشرفت زیادی کنند اگر در مسیر درست قدم بر دارند و متوجه همه شرایط باشند "

" ما باید شرایط دیبالا را بسنجیم ، او استعداد زیادی دارد و ما در پی استفاده از او هستیم. با احترام برای زامپارینی اما او مسئولیتی در قبال دیبالا ندارد و باید بدانیم که پائولو همچنان لازم دارد که از نظر فیزیکی بهتر شود ضمن اینکه هنوز 21 سال دارد "

" این برای ما خوب بود که باز هم گلی دریافت نکردیم. مدافعین در حال انجام وظایفشان به بهترین شکل هستند و همه چیز خوب پیش می رود . باید همینطور ادامه داد "

" بازی مارکیزیو مقابل مدافعین خوب است و باعث نظم و استحکام بیشتر می شود ، در مقابل حریفان فقط مدافعین نباید ایستادگی کنند و لایه های دفاعی ما با ارتباط مناسب وظیفه سخت شدن رسیدن به زمین ما را ایفا می کنند "

" شرایط بازیکنان که خوب باشد ما هم برای پیروزی کارمان راحت تر می شود ، در نتیجه هدفمان رساند شاگردانم به اوج است . در حال حاضر مهم ترین نکته حفظ روند خوبمان و ادامه پیدا کردن پیروزی ها برای جبران امتیازات از دست رفته است "

لطفا یک دقیقه از وقت خود را به ما بدهید . برای حمایت از ما کافیست بر روی آگهی ها کلیک و از آنها بازدید بفرمایید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: